Καλώς Ήλθατε!

Το παρόν ιστολόγιο έχει ως σκοπό την προβολή της ποίησης, έχοντας για οδηγό την προσωπική μου αγάπη. Επίσης δημιουργήθηκε με την επιθυμία της ανταλλαγής απόψεων και την επικοινωνία ανθρώπων με κοινά πάθη και ανησυχίες. Η όλη ιδέα της δημιουργίας αυτού είναι να δοθεί βάρος ιδιαίτερα στον ελεύθερο στοχασμό.

Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

14/6/22: 21:25

Θέλησα να σου χαρίσω
όλα όσα είχα στα χέρια κρυμμένα
Θέλησα να σου μιλήσω
για όσα μέσα μου ήταν πληγωμένα

Θέλησα πρωτού καν σε φιλήσω
να σου δείξω μια τυφλή εμπιστοσύνη
Αυτό είναι το μεγάλο ρίσκο
που έχει η πραγματική καλοσύνη

Χωρίς να σκεφτώ εγώ τι θα κερδίσω!

Θέλησα να γίνω η σκέψη σου
σαν φυλαχτό σε φυλάει απ' τον κόσμο
όσο κι αν είσαι μακριά μου
Κάθε μου δάκρυ να γίνει η θρέψη σου
κάθε μου λουλούδι είναι απόκοσμο
Πάρε τον πόνο μου και γίνε δικιά μου!

Θέλησα να γίνω στάχτη
που σκορπίζει παντού ο κάθε άνεμος
Κι αν η αγάπη μου μοιάζει φτιαχτή
θα' μαι κοντά σου σαν φύλλο τρεμάμενος

Δεν υπάρχουν σχόλια: