Καλώς Ήλθατε!

Το παρόν ιστολόγιο έχει ως σκοπό την προβολή της ποίησης, έχοντας για οδηγό την προσωπική μου αγάπη. Επίσης δημιουργήθηκε με την επιθυμία της ανταλλαγής απόψεων και την επικοινωνία ανθρώπων με κοινά πάθη και ανησυχίες. Η όλη ιδέα της δημιουργίας αυτού είναι να δοθεί βάρος ιδιαίτερα στον ελεύθερο στοχασμό.

Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

25/4/20:

Μου είπαν μην περιμένεις τα όνειρα για να ζήσεις
Είναι αδυναμία!
Πως η νύχτα είναι ένα μικρό μέρος της ζωής μας
Ξεκουράσου! Μόνο ξεκουράσου!
Για να έχεις τη δύναμη να υπηρετήσεις
τις ευθύνες που φέρνει το φως!
Μα εγώ είχα μάθει ήδη
πως να ξεγελάω την ημέρα
οπότε έκλεινα τα παντζούρια
και τις κουρτίνες
για να φέρω λίγη ακόμα νύχτα στη ζωή μου!
Το φως σας δεν μου αρκεί!
Δεν μου φτάνει το ψεύτικο φως
του δικού σας μικρού ήλιου!
Επειδή αυτό το φως φτάνει μόνο
μέχρι εκεί που μπορείτε να δείτε!
Είναι περιορισμένο
μια μόλις αδύναμη και αντανακλώμενη αχτίδα
από έναν θαμπό καθρέπτη
που χρησιμοποιήσατε ήδη ως μάσκα
επειδή θέλατε να προβάλετε
κάποιον άλλο επάνω σας!
Ονομάζεται κοινωνική ταυτότητα
και είναι ό,τι χειρότερο μπορεί να συμβεί
σε ένα ον που δεν έχει αποκτήσει ακόμα υπόσταση!
Για αυτό τα όνειρα είναι η προσωπική δύναμη
του καθένα μας!
Επειδή συμβάλουν στην διατήρηση του εαυτού
και δημιουργούν ταυτότητα με τη μοναδικότητα τους!
Η διατήρηση τους πλέον
είναι ο πιο ευγενικός σκοπός στη ζωή μας
Σε μια εποχή που τα ανταλλάσσουμε τόσο εύκολα
με υλικά "αγαθά" ή με κάποια πεζή ζωή
Η συνάντηση δύο παρόμοιων ονείρων
ανάμεσα σε έναν άνδρα και μια γυναίκα
η μόνη ευλογία σε αυτή τη ζωή
που μπορεί να αποδειχθεί!

Δεν υπάρχουν σχόλια: