Καλώς Ήλθατε!

Το παρόν ιστολόγιο έχει ως σκοπό την προβολή της ποίησης, έχοντας για οδηγό την προσωπική μου αγάπη. Επίσης δημιουργήθηκε με την επιθυμία της ανταλλαγής απόψεων και την επικοινωνία ανθρώπων με κοινά πάθη και ανησυχίες. Η όλη ιδέα της δημιουργίας αυτού είναι να δοθεί βάρος ιδιαίτερα στον ελεύθερο στοχασμό.

Τρίτη 30 Απριλίου 2019

30/4/19:

Θέλω μια ποιητική καρδιά για να επικοινωνήσω!
Εκείνη που ξέρει να αντιστέκεται
στη βρωμιά
στην ανηθικότητα
στην... καθημερινότητα!
Κάποια που να συμμερίζεται
μια ευγενική σκέψη
μια δυσνόητη για τους πολλούς πράξη
Αξία της να είναι η θλίψη
μέσα στα μάτια
και τα βρεγμένα από τα δάκρυα χέρια
Κάποια που να ξέρει να δίνεται
χωρίς σκοπό
χωρίς αύριο!
Κάποια που να ξέρει να χαίρεται
την απλότητα μιας αγκαλιάς
και την σημασία μιας λέξης
Εκείνη που ξέρει να χαμογελά
σαν παιδί
και να θλίβεται
σαν έφηβη!
Εκείνη που δεν έχει ανάγκη την επιβεβαίωση
της ομορφιάς της
δεν έχει ανάγκη μια προσωπικότητα
για να επιβιώσει!
Σε καλώ!
Κάθε μου ημέρα!
Κάθε μου νύχτα!
Σε κάθε Ανατολή
και κάθε Δύση μου!
Απλά αφέσου!
Μην ρωτάς... μην μολύνεις τη στιγμή
με ανούσιες ερωτήσεις!
Μην γίνεσαι κι εσύ επανάληψη
του κόσμου γύρω μου!
Αυτό που μπορώ να αγαπήσω σε εσένα
είναι ο θαυμασμός που θα νιώθω
κάθε φορά που θα σε αντικρίζω!

Δεν υπάρχουν σχόλια: