Καλώς Ήλθατε!

Το παρόν ιστολόγιο έχει ως σκοπό την προβολή της ποίησης, έχοντας για οδηγό την προσωπική μου αγάπη. Επίσης δημιουργήθηκε με την επιθυμία της ανταλλαγής απόψεων και την επικοινωνία ανθρώπων με κοινά πάθη και ανησυχίες. Η όλη ιδέα της δημιουργίας αυτού είναι να δοθεί βάρος ιδιαίτερα στον ελεύθερο στοχασμό.

Τρίτη 23 Οκτωβρίου 2018

23/10/18:

Δεν μπορώ να φύγω
χωρίς να νιώσω πρώτα
την αίσθηση του φιλιού
την καυτή ανάσα
και το λυγερό κορμί
να τρέμει μέσα στα χέρια μου!
Δεν μπορώ να φύγω
χωρίς να μάθω το πόσο σημαντικός
μπορώ να γίνω για τα μάτια μιας γυναίκας
δύο καθρεφτάκια που μπορούν
να μεταμορφώσουν
την πίκρα σε χαρά!
Δεν μπορώ να φύγω
πριν ζήσω το όνειρο μου
Όχι κλεισμένος μέσα στο δωμάτιο μου
με τα φώτα κλειστά
αλλά έξω δοξάζοντας τον Ήλιο
όπως και το Φεγγάρι!
Δεν μπορώ να φύγω
πριν νιώσω πως είναι
να σε αγγίζουν δύο χέρια
τα ίδια που σε αγκαλιάζουν
που σε παρηγορούν
που σε συντροφεύουν
σε κάθε καλή και κακή σου στιγμή
Το μόνο ταξίδι που θέλω να κάνω
είναι στην ταραγμένη θάλασσα των ματιών σου!
Είμαι βαρκούλα με σκισμένα πανιά
έρμαιο σε κάθε συγκίνηση
Θα φύγω!
Αλλά μόνο για εκεί
όπου τα συναισθήματα μου
βρουν επιτέλους φιλόξενη στεριά!

Δεν υπάρχουν σχόλια: